'ne bulursam koydum makarnası :)' Makarnalar tarifleri Pazar, 13 Kas 2011

18 Kasım 2011 Cuma

'ne bulursam koydum makarnası :)' Makarnalar tarifleri Pazar, 13 Kas 2011

Açıklama : Makarnalar tarifleri yemek tarifi7 kategorisi altındaki "ne bulursam koydum makarnası :)" başlıklı yemek tarifini sunar: yayın tarihi Pazar, 13 Kas 2011 . Açıklama: ne bulursam koydum makarnası :) yemek tarifini en kolay sekilde sizlere anlatmaya calıştık. sitemizde daha fazla Makarnalar tarifi bulabilirsiniz, kolaya gelsin.
Açıklama : ölçü yazmıyorum arzuya göre…
Süre 45 dk
Zorluk Derecesi: Kolay

 

 

Kullanılan Malzemeler:
  1. 1 pk makarna
  2. 2 – 3 pırasa (ince olması önerilir)
  3. yeşil biber
  4. orta boy domates
  5. salça
  6. tuz
Hazırlık
    Tarifin Hazırlanışı
    1. makarnayı normal pişirip bir kenara alıyoruz sonra tencerede az sıvıyağ ve az tereyağını eritip ince doğranmış biberleri koyuyoruz onlar az bişi kavrulunca ince doğranmış pırasaları koyuyoruz kavuruyoruz.pırasalar pişince minicik doğranmış domatesleri ekliyoruz çass diye ses çıkıyo:) sonra hemen tuz ekliyoruz az bişey domates suyunu salsın diye ve domates de pişince az miktar salça koyuyoruz.çok katı bir sos olmasın diye su ekleyerek çok az sulandırıyoruz ama su az olmalı.sonra makarnaları tencereye boşaltıyoruz ve güzelce karıştırıyoruz. hemen sıcak sıcak yiyoruz.

    Benzer yemek tarifleri:

    1. TEKERLEK KABAK DOLMASI(resimli) (6) Açıklama : Kabaklarımızı aynı kabak dolması yapar gibi oyuyoruz 1er santim genişliğinde dilimlere ayırıyoruz,içlerini doldurup tenceremize diziyoruz,üzerine domates rendesi ve sulandırılmış salça koyup, kaynar su ekleyip pişiriyoruz.Bu dolmanın ismini bilmiyorum,bir...
    Kategori Etiketler: Makarnalar tarifi ,Makarnalar diyet tarifleri,Makarnalar saglıklı beslenme, resimli Makarnalar tarifleri ,Makarnalar video, oktay usta Makarnalar tarifleri , pratik Makarnalar tarifleri ,kolay Makarnalar tarifleri,resimli Makarnalar tarifleri , ne bulursam koydum makarnası :) ara,ne bulursam koydum makarnası :) video ,Resimli ne bulursam koydum makarnası :) tarifi, oktay usta ne bulursam koydum makarnası :) tarifi,Makarnalar,ne bulursam koydum makarnası :),videolu ne bulursam koydum makarnası :) tarifi,ne bulursam koydum makarnası :) resim

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder

    kolay yemek tarifleri Copyright © 2011