'Etli Lahana Dolması (Pratik Ve Kolay Sarışla Adım Adım Resimli)' DolmalarPing this!

17 Kasım 2011 Perşembe

'Etli Lahana Dolması (Pratik Ve Kolay Sarışla Adım Adım Resimli)' DolmalarPing this!

yemek tarifi7 "Etli Lahana Dolması (Pratik Ve Kolay Sarışla Adım Adım Resimli)" başlıklı yemek tarifi yayın tarihi Pazar, 13 Kas 2011
Açıklama : bu dolma sarımıyla çok pratiktir ve fazla vaktinizi almaz yaprak, karalahana ve pazı dolması gibi kenarlarını kıvırmanız gerekmez
Zorluk Derecesi: Kolay

 

 

Kullanılan Malzemeler:
    Hazırlık
    1. lahana
    2. kıyma
    3. 1 tane büyük kuru soğan yada 2 küçük soğan
    4. 1 çay bardağı pirinç
    5. zeytinyağ
    6. 1,5 yemek kaşığı salça
    7. kuru nane
    8. tuz
    9. karabiber
    Tarifin Hazırlanışı
    1. lahananınızı biraz haşlayın( fazla haşlarsanız dağılır) kıymanın içine soğanı rendenin iri tarafıyla rendeleyin diğer malzemeleride koyun ( ben etli dolmaların yağını kıymanın içine koyarım) iyice yoğurun lahanaları 3cm eninde şeritler halinde kesin kıymadan çok az ucuna koyun yuvarlayın
    2. kalınlığını yeterli bulunca lahanayı oradan kesin tencerenizin altına iki yaprak lahanayla kaplayın dolmaları dizip üstüne çıkana kadar sıcak su koyup üstüne bir tabak koyun kapağını kapatıp kısık ateşte pişirin afiyet olsun

    Benzer yemek tarifleri:

    1. Etli Lahana Dolması (9.9) Açıklama : Alıntı: http://www.yemektarifleri.info Zorluk Derecesi: Kolay Kullanılan Malzemeler: Yarım kilo kıyma 4 çorba kaşığı yağ 3 büyükçe soğan 1 kahve fincanı pirinç 1 çorba kaşığı domates salçası 3 bardak...
    Etiketler:Etli Lahana Dolması (Pratik Ve Kolay Sarışla Adım Adım Resimli) video ,Resimli Etli Lahana Dolması (Pratik Ve Kolay Sarışla Adım Adım Resimli) tarifi, oktay usta Etli Lahana Dolması (Pratik Ve Kolay Sarışla Adım Adım Resimli) tarifi,Etli Lahana Dolması (Pratik Ve Kolay Sarışla Adım Adım Resimli),videolu Etli Lahana Dolması (Pratik Ve Kolay Sarışla Adım Adım Resimli) tarifi,Etli Lahana Dolması (Pratik Ve Kolay Sarışla Adım Adım Resimli) resim,Etli Lahana Dolması (Pratik Ve Kolay Sarışla Adım Adım Resimli) ara

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder

    kolay yemek tarifleri Copyright © 2011