‘Çorbalar’ kategorisi için arşiv Kulak Çorba- Oktay Usta’dan

15 Kasım 2011 Salı

‘Çorbalar’ kategorisi için arşiv

Kulak Çorba- Oktay Usta’dan

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Oktay Usta Kulak Çorbası
Kulak Çorba

 

Kulak Çorba  Oktay Ustadan anlatımlı resimli tarifi Kulak Çorba  Oktay Ustadan video corbalar

Malzemeler :

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

Patatesli Bulgur Çorbası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

 

 Patatesli Bulgur Çorbası

 

Patatesli Bulgur Çorbası anlatımlı resimli tarifi Patatesli Bulgur Çorbası video corbalar
Malzeme :

devamını oku…

 

 

Categories:ÇorbalarTags: 

Süzme Mercimek Çorbası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Süzme Mercimek Çorbası Tarifi
Süzme Mercimek Çorbası Yapılışı
Yemek yapmaya yeni başlayanlar için, yeni evlenmiş ve her yemek yapmak istediğinde annesini arayıp “mercimek çorbasının içine ne koyuyorduk?” diye soranlar için işte denenip,lezzeti onaylanmış nefis süzme mercimek çorbası tarifi.

 

Süzme Mercimek Çorbası anlatımlı resimli tarifi Süzme Mercimek Çorbası video corbalar
Malzemeler

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

Oktay Usta’dan Şifa Çorbası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Şifa Çorbası

Oktay Ustadan Şifa Çorbası anlatımlı resimli tarifi Oktay Ustadan Şifa Çorbası video corbalar

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

Kikirdekli

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Kikirdekli

 

İsmiyle de oldukça dikkat çekiyor. Yeşil mercimekle yapılan bu çorba çok doyurucu
olduğu için tek başına yemek olarak da yenilebilir.

Kikirdekli anlatımlı resimli tarifi Kikirdekli video corbalar

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

Ayintap Sofrası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Ayintap Sofrası
Ayintap Sofrası anlatımlı resimli tarifi Ayintap Sofrası video corbalar

 

Malzemeler:

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

kolay yemek tarifleri Copyright © 2011