‘Çorbalar’ kategorisi için arşiv Toros Çorbası

15 Kasım 2011 Salı


‘Çorbalar’ kategorisi için arşiv

Toros Çorbası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

 

 Toros Çorbası 
Toros Çorbası anlatımlı resimli tarifi Toros Çorbası video corbalar

 

Malzemeler

devamını oku…

 

 

Categories:ÇorbalarTags: 

Maş Çorbası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

 

  Maş Çorbası
 

 

Maş Çorbası anlatımlı resimli tarifi Maş Çorbası video corbalar

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

Domates Çorbası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

 Domates Çorbası için gereken malzemeler 
Malzemeler2 yemek kaşığı sıvı yağ
5 orta boy soyulmuş ve rendelenmiş domates
2 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı domates salçası
5 su bardağı sıcak su
tuzHazırlanışı

Yapımını anlatmadan bu çorbanın çok güzel olduğunu belirtmek istiyorum. Eve ilk çıktığımda sürekli hazır çorba alıyorduk ve bir süre sonra bekleyince o jölemsi hali midemi bulandırıyordu kimbilir içinde ne gibi katkı maddeleri vardır diye düşündüm ve bir daha hazır çorba yapmadım. Bu yüzden bilmediğimiz çorbaların tariflerini araştırmaya başladım ve her yaptığımda arkadaşlarımın çok beğenerek yediği domates çorbamın tarifini sizlerlede paylaşıyorum. Mutlaka deneyin asla pişman olmazsınız Domates Çorbası anlatımlı resimli tarifi Domates Çorbası video corbalar

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

en kolay çorba

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Malzemeler:
1 çorba kaşığı margarin
2 çorba kaşığı un
1 adet yumurta
4 su bardağı su
Tuz

ÜZERİ İÇİN:
1 tatlı kaşığı margarin
1 çay kaşığı kırmızıbiber
1 çay kaşığı nane

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

Brokoli Çorbası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

 Brokoli Çorbası
Brokoli Çorbası Tarifi
Brokoli Çorbası Nasıl Yapılır

Türk mutfağına yavaş yavaş giriş yapmış brokoliyi henüz tatmadıysanız, önyargınızı bir kenara bırakıp mutlaka tadına bakmalısınız. Hem besleyici hem de bol vitamini brokoli çorbası ile soğuk sonbahar akşamlarını ısıtabilirsiniz. Brokolinin selülitle baş ederken en büyük yardımcınız olacağını da eklersek bir an önce brokoli çorbası yapmak isteyeceğinizi düşünüyoruz.

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

Sebzeli Tavuk Çorbası Tarifi-Sebzeli Tavuk Çorbası Yapılışı

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

 Sebzeli Tavuk Çorbası 
Sebzeli Tavuk Çorbası Nasıl Yapılır
Sebzeli Tavuk Çorbası Tarifleri

Havuç, Kabak, Biberli lezzetli bir Sebzeli Tavuk Çorbası Tarifi

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

kolay yemek tarifleri Copyright © 2011