‘Çorbalar’ kategorisi için arşiv Közlenmiş Domates Çorbası

15 Kasım 2011 Salı

‘Çorbalar’ kategorisi için arşiv

Közlenmiş Domates Çorbası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler:

 

6-7 adet orta boy domates
1-2 adet kuru soğan
2 dal biberiye
1 su bardağı domates suyu
tuz
karabiber
1 yemek kaşığı krema üstüne

tarifi

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

Bebek Çorbası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

 

MALZEMELER
1 çay kaşığı pirinç
1 çay kaşığı kırmızı mercimek
1 küp havuç
1 küp patates
1 küp kabak
1 tutam maydanoz (mevsime göre marul,ıspanak,v.s)
1 küp kereviz
1 çay kaşığı zeytinyağı

 

YAPILIŞI
Tenceremize 3 su bardağı su ( 2 defa kaynatılıp soğutulmuş su)
içine yeşil yapraklılar hariç hepsi atın.15 dak.kaynadıktan
sonra kalan diğer malzemeleri de tencereye ekleyin.biraz daha kaynasın.
bütün malzemeler ezilecek hale geldiğinde ateşten alın.
ben blendır tercih etmiyorum .sadece etleri parçalamada kullanıyorum. plastik süzgüden geçirip en son yağını
ilave ediyorum.

 

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

Kimyonlu Kabak Çorbası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler.

 

3 kaşık margarin
1 adet kuru soğan
4 adet kabak
1 adet havuç
10 adet mantar
2 kaşık un
2 su bardağı süt
6 su bardağı tavuk suyu
1 tatlı kaşığı kimyon
1 tatlı kaşığı kırmızı pul biber
1 demet dereotu
tuz
karabiber

Yapılışı.

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

Boş Çorba

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
malzemeler:
bir yumurta (sadece sarısı)
3 kaşık un
4 kaşık yoğurt
3 su bardağı su
1 adet tavuk bulyon

 

yapılışı:
önce bi kabın içinde yoğurt yumurta ve un karıştırılıyor,sonra ona birazcık su ekleniyor ki tavuk bulyan suyuna dökülünce toptop olmasın.sonra tavuk bulyonu erittiğimiz 3 bardak kaynayan suyun içine bu karışım dökülüyor tuzuda eklenip biraz daha kaynatılıp kıvamını aldığı zaman ocak kapatılıyor.isteğe göre çorbanın üzerine yağda salça yapılıp dökülüyor.

Categories:ÇorbalarTags: 

Kestane Çorbası

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
malzemeler

 

250 gr. kestane
20 gr. tereyağı
1 adet soğan
2 adet kabak
1,5 litre tavuk suyu veya bulyon
200 ml. krema
Zencefil
Taze çekilmiş karabiber
Tuz

yapilisi

devamını oku…

Categories:ÇorbalarTags: 

Kolay Çorba

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler :

 

1 su bardağı aşurelik buğday
3 su bardağı yoğurt
3 çorba kaşığı margarin
7 bardak et suyu
1 çorba kaşığı kuru nanae
1 soğan
tuz,kırmızıbiber

Hazırlanışı :
Aşurelik buğdayı ayıklayıp yıkayalım.
Tencereye koyalım ve bir iki taşım kaynattıktan sonra bir gün bekletelim.
Ertesi gün aşurelik buğdayı kendi suyuyla ve et suyu katarak tuzunu ayarlayarak pişirelim.
Bir tavaya yağı alalım.Yoğurdu ekleyip iyice çırpalım.
Çırparken ılık et suyunu ekleyelim.
Soğanı küçük küçük doğrayıp tavaya alalım hafifçe öldürelim.
Kırmızı biberi naneyi ekleyelim.
Bu sosu çorbanın üzerine gezdirelim.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

kolay yemek tarifleri Copyright © 2011